Излет за V и VI разред
Излет за ученике петог и шестог разреда, који је предвиђен школским планом и програмом, реализован је у недељу, 02. 06. 2024. године. На излет су кренула 43 ученика са својим одељењским старешинама, директором школе и наставницима.
Пут нас је водио преко Бистрице, Нове Вароши, Кокиног Брода према Златибору. Успут смо имали прилику да уживамо у живописним пределима планинских подножја, језера и других природних лепота коке су се низале. Брзо смо стигли на прво одредиште, а то је Стопића пећина. Заједничком шетњом спустили смо се низ узани пут до самог улаза у пећину. Ту смо имали прилику да од водича чујемо информације о пећине које су ученицима биле јако занимљиве. Сазнали су када је настала пећина, који је састав стена који чине њене зидове, као и то да је за посете отворена 2008. године. До тада је за локално становништво представљала место одлагања угинулих љубимаца, па су је називали „Псеће гробље“. Оно што је специфично за ову пећину је да за разлику од свих осталих, температура унутар пећине прати спољашњу, па је тако током топлих дана у пећини топлије, а током хладних дана и у пећини је хладно. Имали смо прилику да обиђемо целу пећину и видимо каде који су ремек дело природе, које се надовезују једна на другу и из сваке се вода слива у наредну. С обзиром да није било већих падавина, водостај у кадама је мањи, али смо добили препоруку да пећину посетимо крајем зиме када се снег топи и када су каде пуне воде. То је прилика да се виде у својој пуној лепоти. Осветљење у пећини је пријатно па су ученици јасно могли да виде сјај сталактита који представља грађу зидова пећине. Овом приликом направили смо фотографије које су посебна успомена за свакога од нас.
Након обиласка пећине, вратили смо се до аутобуса и кренули даље пут Златибора. Лепо време и атмосфера у аутобусу омогућили су нам да брзо стигнемо до одредишта. На Златибору су ученици имали планирано слободно време за шетњу. Било је то међусобно дружење, уз освежење, вожњу луна парком али и куповину обележја Златибора код локалних продаваца.